KURSUS KEPEMIMPINAN KETUA RUMAH DAN PENOLONG KETUA RUMAH SEKOLAH BERASRAMA PENUH

"KETUA CEMERLANG, RUMAH GEMILANG, SEKOLAH TERBILANG "

Monday, March 29, 2010

Hari Ke 3: Apa Kata Peserta KESUMA



Umi Sakinah bt Jaafar (SBPI Selandar) - KESUMA merupakan program yang sangat menarik. Ia telah melatih kami menjadi pemimpin berwibawa. Bagi saya aktiviti yang paling menarik ialah Leadership Outreach



Nur Fatihin Zulkifli (SBPI Kuantan) - Saya amat berbangga di beri kesempatan untuk menyertai kursus ini. Saya mendapat banyak input dan boleh dipraktikkan di sekolah. Aktiviti paling best ialah team building kerana dapat mengeratkan hubungan sesama kumpulan.



Nur Umira Muhd Jalike(SERATAS) - Aktiviti disini semuanya seronok. Byk perubahan & pengetahuan tentang cara memimpin telah saya perolehi dan saya berbangga terpilih sebagai peserta.Saya berharap KESUMA dapat diteruskan di masa hadapan. Aktiviti yang paling menyeronokkan ialah Leadership Outreach & Team Building.

No comments:

Post a Comment